K-Sport Coilover alus­ta­sar­jat

K-Sport automallikohtaiset coilover alustasarjat. Sarjoja on saatavilla eri käyttötarkoituksiin aina normaalista päivittäisestä katuajosta vaativaan ammattimaiseen ratakäyttöön. Etsi omaa käyttötarkoitustasi parhaiten vastaava tuote ja ota yhteys jälleenmyyjään.


K-Sport alustasarjat ovat kiinnitysten, jousien, vaimennuksen sekä muun rakenteen osalta suunniteltu au­to­mal­li­koh­tai­ses­ti. Tämä takaa helpon asennuksen ja muu­tos­kat­sas­tet­ta­vuu­den kyseiseen autoon. K-Sport alustoissa on takuu ja niihin on saatavilla kaikkia varaosia.

DSC_0293-me.JPG

Street

Jousijäykkyydet ja vaimennus on suunniteltu normaaliin katuajoon.


- 36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

- Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

- Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

- Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

Street%20esimerkki-me.jpg

Sport

Jouset ja iskunvaimennus on noin 30% jäykempiä kuin vastaavassa Street sarjassa. 


Soveltuu harrastetyyppiseen rata-ajoon.

- 36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

- Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

- Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

- Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

Circuit%20esimerkki-me.jpg

Circuit

Rata-ajoon ja kilpakäyttöön (asfaltti) suunniteltu alusta. Circuit sarja on kustomoitavissa toiveiden mukaisesti.


- 36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

- Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

- Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

- Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

Drag%20esimerkki-me.JPG

Drag

Kiihdytysajoon tarkoitettu alusta.  Rakenteeltaan kuten Street, mutta jousijäykkyydet ja iskunvaimennus on  suunniteltu kiihdytyskäyttöön parasta mahdollista lähtöpitoa ajatellen.  Myös alustasarjan kustomointi toiveiden mukaan on mahdollista. Tuote ei  sovellu normaaliin katuajoon.


- 36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

- Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

- Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

- Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

Drift%20esimerkki-me.jpg

Rally Asphalt

Asfalttipohjaiseen ralliin  suunniteltu tuote. Epätasaiselle asfalttipinnalle optimoitu jousitus ja  vaimennus. Suurempi iskunvaimentimen halkaisija, joka mahdollistaa  suuremman nestetilavuuden ja on kestävämpi. McPherson tolpissa on  inverted tyyppinen iskari.


- 36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

- Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

- Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

- Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa  autoissa. 3D pillowball (mikäli saatavilla), on sekä caster- että  cambersäädettävä.

Rally%20Gravel%20_%20Snow%20esimerkki-me.jpg

Rally Gravel/Snow

Perinteiseen sora- ja talviralliin  tarkoitettu alusta. McPherson malleissa normaalia paksumpi inverted  tyyppinen iskunvaimennin. Vaimenninpatruuna on pidempi kuin  normaalialustassa (150mm-170mm) ja jousen pituus 250mm-300mm  (asfalttimalleissa yleensä noin 180mm).


- 36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

- Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla. Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

- Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

- Tällä alustalla voit korottaa normaalista ajokorkeudesta noin 30mm.

- Jykevä alusta pitkällä joustovaralla rallikäyttöön

Drift%20esimerkki-me.jpg

Drift

Drifting käyttöön tarkoitettu  coilover. Rakenteeltaan vastaava kuin Rally/Asphalt versio, mutta  jousitus ja vaimennus on drifting käyttöön suunniteltu.


- 36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

- Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

- Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

- Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa  autoissa. 3D pillowball (mikäli saatavilla), on sekä caster- että  cambersäädettävä.

Super%20Sport%20esimerkki-me.jpg

Super Sport

Vaativaan rata-ajoon, ralliin tai  driftingiin tarkoitettu alusta iskunvaimentimen lisäsäiliöllä.  Lisäsäiliön avulla saavutetaan suurempi iskunvaimentimen öljytilavuus,  joka hidastaa öljyn kuumenemista pitkäkestoisessa intensiivisessä  käytössä. Iskunvaimennuksen säädön lisäksi voidaan lisäsäiliön kaasun  kompressiota säätää erillisellä säätönupilla. Alustasarja toimitetaan  huomattavasti Street versiota jämäkämmillä jousilla ja vaimennuksella.


- Vaimennuksen ja lisäsäiliön kompression säätö

- 55mm tolpan halkaisija

- Pillowball yläpää (McPherson alustoissa myös camber ja castersäätö). Rallikäyttöön suositellaan kumiyläpäätä.

- Esijännitys ja tolpan korkeus erikseen säädettävissä

- Hyvä alusta erittäin vaativaan rata-ajoon, driftingiin tai ralliin

- Oletuksena 2-3 kg/mm jäykemmät jouset sekä 60-150% jämäkämpi vaimennus, kun street versiossa.

- Valmistetaan erikoistilauksena asiakkaan tarpeiden mukaan. Saatavilla myös rallikäyttöön.

Super%20Racing%20esimerkki-me.jpg

Super Racing

Kuten Super Sport versio, mutta vaimennukselle on hitaan ja nopean alueen säädöt omista nupeistaan.


- 2 erillistä vaimennuksen säätöä (high & low), lisäsäiliön kompression säätö

- 55mm tolpan halkaisija

- Pillowball yläpää (McPherson alustoissa myös camber ja castersäätö). Rallikäyttöön suositellaan kumiyläpäätä.

- Esijännitys ja tolpan korkeus erikseen säädettävissä

- Hyvä alusta erittäin vaativaan rata-ajoon, driftingiin tai ralliin

- Valmistetaan erikoistilauksena asiakkaan tarpeiden mukaan. Saatavilla myös rallikäyttöön.

Pro%20Racing%20esimerkki-me.jpg

Pro Racing

Malliston lippulaiva coilover.  Puhtaasti kilpakäyttöön kehitetty tuote. Inverted rakenne  iskunvaimennuksen lisäsäiliöllä. Erillinen lisäsäiliö maksimoi  öljytilavuuden. Monipuolisilla sää­tö­mah­dol­li­suuk­sil­la saavutetaan  yhteensä 11664 eri asetuskombinaatiota.


- Iskunvaimennuksen lisäsäiliö vapaasti sijoiteltavissa joko  iskunvaimentimen runkoon tai erilliseen kiinnityspisteeseen letkun  sallimissa rajoissa.

- 55mm tolpan halkaisija

- Inverted rakenne

- 2 erillistä vaimennuksen säätöä (high & low), lisäsäiliön kompression säätö

- Erikoistilauksena valmistettava alusta. Yläpäävaihtoehdot 3D,  pillowball tai kumiyläpää asiakkaan toiveiden mukaisesti

4%20pcs%20per%20set-me.JPG

Cancel­la­tion kit

CANCELLATION KIT FOR ELECTRONIC DAMPER ADJUSTMENT


Elektronisen vaimennuksensäädön ohitussarja. Alustasarjan vaihto aiheuttaa vikavalon/vikakoodin autoissa, joissa käytetään elektronista vaimennuksen säätöä alkuperäisessä alustasarjassa. K-Sport cancellation kit ohittaa auton alkuperäisen järjestelmän ja mahdollistaa alustasarjan vaihdon ilman vikakoodia. 


K-Sport cancellation kit sarjaa voidaan käyttää myös muun merkkisten alustasarjojen asennuksen yhteydessä.



K-Sport Finland

Pikikuja 4

61800 Kauhajoki

asiakaspalvelu@jmtuonti.fi

Linkit

© K-Sport Finland / JM Tuonti Oy. Kaikki oikeudet pidätetään. Etusivun kuva: RS Media